Selasa, 27 Oktober 2009

TAWAN BM HILL

saya semangkin ketagih dengan acara berbasikal.. so pada 23/10/09 jumaat saya bersama 2 org lagi pelajar ptsb melakukan acara memanjat bm hill.. ne adalah kali kedua saya menawan bm hill.saya bercadang menjadinya acara rutin saya setiap hari jumaat.. utk megekalkan tahap kecergasan saya..insyallah.. jadi misi pada hari tu saya dengan arif je yang berjaya..azan dilanda krem sampai kat borr1 je.. hari itu juga saya berkenalan dengan team mtb dari spg empat en jo urat keting salam perkenalan diucapkan.. misi complete on 12 tgh....

mx speed DH 47km.. ada sapa2 nak challange..


tu dia dst & time.. akan diusahakan catat yang terbaik..


krew2 yang panjat hari tu.. aku azan arif


arif mendakwa yang brake disc dia terbakaq.. barang cap ayam apa?????


muka2 keletihan & ceria setelah selesai acara memanjat..


suasana di peak of bm hill.. en jo dr uratketing baju putih.


aku & bike ku


dulu masa keja tmtouch aku naik atas ne pakai pajero.. la ne pakai mtb huuu layannnnnn.. terkenang juga masa laluuu..


kanan-ready to climb the hill.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan