Isnin, 26 Oktober 2009

JAMBORE MENGKUANG

11/10/09 ahad saya terpaksa korbankan cuti yang dah tinggal tak beberapa hari.. cz nak layan satu lagi jambore.Jambore kali ne dekat je dengan rumah 3km.. mengkuang dam.. so apa lagi rasa rugi la pulak kalau tak layan.. suasana jambore mengkuang dipenuhi dgn rider2 mtb dalam 1000 penyertaan pagi tu hujan renyai2.Kesan dari amaran dalam blog penganjur ghost rider akan di sekat oleh rela.. so cuma 4..5 je ghost rider yang saya kesan termasuk saya beraksi..track kali ini sungguh mencabar bike saya.. cz fork keras jadi tak dapat layan DH sangat.. akar kayu banyak.. brake disc dengan rantai buat hal.. tapi alhamdulillah semuanya selamat daripada kejadian yang tidak diingini.. oleh kerana preparetion teruk pagi tu cuma makan bahulu 2 ketul pemberian kenduri rumah hj din.. saya gagal menamatkan jambore kali ne.. tenaga betul2 habis.. dicp nak balah pisang tak bolehhhhhhhhhh harammm.. next jambore insyallah i make sure preparetion in good.. jambore kali juga saya seorang je dari team callbarup.. yang lain ada komitmen lain.. saya juga berterima kasih kepada isteri dan anak2 atas sokongan dan res q terutama kepada isteri siap belanja ikan bakar tuuuuuu t.qqqqqqqqqqq.

catatan masa dan dst saya..


brake disc tak makan.. rantai pulak kerap jatuh..


saya berjaya sampai takat ne je.. sempadan kulim..


42km lagi 5km.. tapi nak buat mcm mn habis tenaga..


suasana cp4.. masa ne dah terasa tak larat.. kanan-pendakian bkt langkap..


tengah ambil nafas sebelum panjat bkt langkap.. kanan-starting jambore mengkuang


suasana starting..


1 of 5 ghost rider on jambore..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan